Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2023

Συνέντευξη "Κάνε αυτό που αγαπάς" - Suzanne Woolcott του Gorjuss™

Πηγή συνέντευξης : "Do what you love for life"15 July 2010
"Αυτή την εβδομάδα, είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ μια συνομιλία με τη Suzanne Woolcott, τους εμπνευσμένους δημιουργικούς εγκεφάλους πίσω από την αυτοκρατορία Gorjuss ™. Μερικοί από τους θαυμαστές της είναι τόσο τρελοί με τη δουλειά της, που έχουν κάνει τατουάζ στα σχέδιά της στο σώμα τους! Τα Suzanne's Gorjuss™ Girls έχουν άδεια από τη Santoro , μια εταιρεία δημιουργού, σχεδιασμού και εκδόσεων επωνυμίας με διανομή σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο. 
Η Suzanne διευθύνει την εταιρεία της με τον σύζυγό της Grant, από το στούντιο τους στη Γλασκώβη της Σκωτίας, όπου ζουν με τα τρία τους παιδιά. Τα έργα της έχουν εκτεθεί σε γκαλερί σε όλο τον κόσμο, αλλά πιο συχνά στο Χόλιγουντ, το Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, τη Νέα Υόρκη και το Χονγκ Κονγκ (τι ωραίο είναι αυτό;!)"
 blacksky

Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για το Gorguss™;

Το Gorjuss™ έχει να κάνει με την εισαγωγή της όμορφης συναισθηματικής τέχνης στη ζωή όλων. Μου αρέσει να παίζω με τις λέξεις, ειδικά να παίρνω τα πράγματα κυριολεκτικά, αλλά πιστεύω επίσης ότι η αγάπη είναι βαθιά μέσα σε όλη μου την τέχνη. Επιλέγω να ζωγραφίζω μόνο Κορίτσια, καθώς μπορώ να ζωγραφίσω μόνο ό,τι έχω νιώσει, βιώσει και φανταστεί. Δεν θα μπορούσα να βάλω τόσο πολύ συναίσθημα σε κάτι που δεν έχω νιώσει ο ίδιος.

Ήμουν πάντα λάτρης των πορτρέτων, και το εύρος αυτού που μπορεί να αποτυπωθεί σε μια στιγμή, η ακινησία της φιγούρας, το βλέμμα που κοιτάζει έξω σε εσένα και η τοποθέτηση των αντικειμένων γύρω από το θέμα, όλα υπάρχουν για κάποιο λόγο, να τονίσει το νόημα πίσω από ένα πορτρέτο. Θα προτιμούσα πάντα να βάζω ένα πορτρέτο στον τοίχο μου παρά ένα ωραίο τοπίο!


Τα δυο κορίτσια

Από πού προήλθαν τα σχέδια των κοριτσιών σας; Τι ενέπνευσε το πρώτο;

Το στυλ των κοριτσιών μου ήρθε πραγματικά φυσικά, καθώς μάθαινα να σχεδιάζω, πάντα ήθελα να δείξω τα συναισθήματά μου και για να το κάνω αυτό πρέπει να συγκεντρωθείς σε αυτό που κάνει τον θεατή να αισθάνεται συγκίνηση, δεν χρειάζεται πάντα να είναι μια έκφραση του προσώπου και Νομίζω ότι η τέχνη μου το αποδεικνύει αυτό! Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση στο ταξίδι σας μέχρι εδώ και πώς την αντιμετωπίσατε;


Τreebranch

Έμεινα πρόσφατα ανάπηρος και τώρα δεν μπορώ να περπατήσω. Αυτό έχει κάνει τεράστια διαφορά στη ζωή μου και νομίζω ότι μπορεί να περνάω τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής μου αυτή τη στιγμή. Μετά από πολλούς μήνες στο νοσοκομείο, τώρα προσπαθώ να βρω πώς να συνεχίσω να δουλεύω. Είμαι σίγουρος ότι θα φτάσουμε εκεί τελικά, αλλά όλα χρειάζονται διπλάσιο χρόνο (ή περισσότερο!) για να γίνουν αυτή τη στιγμή, γι' αυτό είμαι ευγνώμων για την υπομονή και την υποστήριξη των θαυμαστών μου σε αυτήν την πολύ δύσκολη περίοδο.

Όσον αφορά την τέχνη, πρέπει να είναι απλώς μάθηση και μάθηση, για να δημιουργήσω αυτό που έχω στο κεφάλι μου. Το να αποκτήσετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ακριβώς αυτό που θέλετε μπορεί να πάρει χρόνο. Θυμάμαι πόσο απογοητευτικό ήταν. Τώρα θα έλεγα «Μην πανικοβάλλεστε, αλλά συνεχίστε να προσπαθείτε και να μαθαίνετε».

Μου αρέσει να μαθαίνω και μαθαίνω συνεχώς νέες τεχνικές για να βοηθήσω την τέχνη μου να γίνει πιο δυνατή. Η μάθηση δεν πρέπει ποτέ να σταματήσει, διαφορετικά μπορεί να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος μπαγιάτισης στο έργο τέχνης σας (eek!)


poppies


Για τι είσαι πιο περήφανος;

Είμαι περήφανος για αυτό που έχω κάνει – τα πάντα – μερικές φορές πρέπει να τσιμπήσω τον εαυτό μου για να πιστέψω ότι είναι αληθινό! Είμαι πολύ περήφανος που συνεργάζομαι με τον Santoro. Είναι μια τόσο ζεστή φιλόξενη εταιρεία. Δεν φροντίζουν μόνο εμένα, αλλά αγαπούν και φροντίζουν τα κορίτσια μου Gorjuss™ με τόσο πολύ σεβασμό, που δεν μπορούσα να φανταστώ κάποιον καλύτερο να τα φροντίζει.

Είμαι εξαιρετικά περήφανος για τους πίνακές μου, λέω πάντα στους ανθρώπους να ζωγραφίσουν αυτό που θα ήθελαν να δουν. Αν το αγαπάς, τότε θα το κάνει και κάποιος άλλος!

Και είμαι πολύ περήφανος για τους θαυμαστές μου. Είναι τόσο υπέροχο μάτσο και πάντα με εκπλήσσουν με την αγάπη, την πίστη και την υποστήριξή τους!

Τι θα θέλατε να ξέρετε όταν ξεκινούσατε τη δημιουργική σας επιχείρηση;

Μακάρι να ήξερα ότι θα ήταν όλα καλά στο τέλος. Είναι πολύ τρομακτικό στην αρχή και το να μην ξέρουμε τι μας επιφύλασσε το μέλλον ήταν τρομακτικό.

Πώς συνδυάζετε τη δημιουργία με τη διαχείριση της δημιουργικής επιχείρησής σας;

Οι άνθρωποι έχουν μια παράλογη ιδέα ότι το να είσαι αυτοαπασχολούμενος, και ιδιαίτερα σε μια δημιουργική επιχείρηση, σημαίνει ότι περνάς όλη την ημέρα σκαρφαλώνοντας ονειρεμένα. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η δημιουργία είναι μόνο το ένα τρίτο περίπου της δουλειάς που πρέπει να γίνεται καθημερινά. Είναι σημαντικό να έχετε το κεφάλι για τις επιχειρήσεις, όχι απλώς ένα εξαιρετικό προϊόν ή επωνυμία. Αν πιστεύετε ότι δεν έχετε τις γνώσεις τότε παρακολουθήστε μερικά δωρεάν μαθήματα. Θα τα βρείτε παντού αυτή τη στιγμή, καθώς η οικονομία προσπαθεί να υποστηρίξει τις νεοφυείς επιχειρήσεις.

Ο καθένας βρίσκει τον τρόπο του για αυτό, αλλά δεν έχω χρόνο να παίξω στο Facebook, μερικές φορές νιώθω σαν το μόνο άτομο που δεν το κάνει!!, και συχνά μπορεί να δουλεύει μέχρι τις 2 το πρωί καθημερινά, ΠΡΕΠΕΙ να αφιερώσεις τις ώρες για να δεις αποτέλεσμα!

Έχετε μια συμφωνία άδειας χρήσης με έναν μεγάλο κατασκευαστή στο Ηνωμένο Βασίλειο ( Santor o). Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για το πώς προέκυψε, για την απόφασή σας να αδειοδοτήσετε τα σχέδιά σας και τι ελευθερία σας δίνει αυτό;

Στόχος μου ήταν πάντα να λάβω άδεια, από την αρχή. Καθώς μεγαλώνω, θα αφαιρέσω πολύ από τον φόρτο εργασίας μου. Δεν θα μπορώ πάντα να δουλεύω μέχρι τις 2 το πρωί κάθε βράδυ! Ήμουν πολύ τυχερός που συνέβη με τον Σαντόρο, ο οποίος με έπεσε, μας αρέσει να το λέμε μοίρα!


angel

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορείτε να δώσετε σε καλλιτέχνες που δεν είναι σίγουροι αν είναι έτοιμοι να αρχίσουν να κερδίζουν χρήματα από τις δημιουργίες τους; Τι πρέπει να εξετάσουν;

Θα έλεγα ότι το να κερδίσεις χρήματα έρχεται μόνο όταν έχεις ένα προϊόν που είναι μοναδικό και το οποίο θέλει ο κόσμος. Εάν δεν το έχετε αυτό, τότε θα χάσετε τον χρόνο σας, επομένως το να ξοδεύετε χρόνο για το προϊόν σας είναι εξίσου σημαντικό με την προσπάθεια να το πουλήσετε. Επίσης, σκεφτείτε πώς να παρουσιάσετε τον εαυτό σας. Πρέπει να θεωρείτε ευπαρουσίαστο, και εάν τα προϊόντα σας είναι συνεκτικά, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την πίστη των πελατών.

Πού είναι το αγαπημένο σας μέρος στην πόλη σας (Γλασκώβη) για να πάτε όταν χρειάζεστε χρόνο για να σκεφτείτε, να ανανεωθείτε ή να εμπνευστείτε;

Η Γλασκώβη είναι ένα υπέροχο μέρος, γεμάτο πολιτισμό. Οι μουσικές και καλλιτεχνικές σκηνές είναι ζωντανές εδώ. Μας αρέσει να πηγαίνουμε σε συναυλίες ζωντανής μουσικής, να επισκεπτόμαστε γκαλερί και να τρώμε έξω. Η Γλασκώβη είναι γνωστή ως η «Πράσινη πράσινη πόλη» επειδή έχει τόσα πολλά πάρκα, οπότε τα έχουμε επισκεφτεί πάρα πολύ. Δεν μπορώ να καθίσω στο αναπηρικό μου καροτσάκι ακόμα, καθώς είναι ακόμα νωρίς, αλλά μόλις μπορέσω, θα επιστρέψω σε αυτά τα μέρη!

Ευχαριστώ πολύ Suzanne! ***


Spotlight

Βρείτε περισσότερες εμπνευσμένες συνεντεύξεις με ανθρώπους που κάνουν αυτό που αγαπούν,  εδώ

Πηγή : 15 July 2010



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Free background - Autumn leaves & button "back to top"

 Autumn leaves Κωδικός ενσωμάτωσης <style type="text/css">body {background-image: url("https:...